1. Užsakant prekes galima pasirinkti vieną iš šių prekių pristatymo/atsiėmimo būdų:
1.1. Atsiimti Vilniuje ( Mėnulio gatvė 22 ) Nemokamai
1.2. Siuntos autobusais (Transporto išlaidas apmoka gavėjas atsiimant), jeigu nėra galimybės sumokėti atsiimant prekes, bus išrašyta ir atsiųsta pirkėjo nurodytu el.paštu PVM sąskaita faktūra už pristatymą. Gavus apmokėjimą, prekes bus išsiunčiamos per autobusų siuntas.
1.3. Pristatyti prekes pirkėjo nurodytu paštomatu (OMNIVA paštomatai), kaina 3,5€ su PVM (Nurodykite paštomatą lange “Papildoma informacija reikalinga sklandžiam prekių pristatymui”) Omniva paštomatų sąrašas
1.4. Pristatyti prekes pirkėjo nurodytu adresu (DPD kurjeris), kaina 6€ su PVM
2. Prekių atsiėmimas Vilniuje:
2.1. Prekių atsiėmimas Vilniuje ( Mėnulio gatvė 22 ) yra nemokamas
2.2. Prekių paruošimo atsiėmimui terminas: 3-10 darbo dienos
3. Užsakymų pristatymas:
3.1. Prekių pristatymas vykdomas per DPD kurjerį, Omniva paštomatus, autobusu siuntos ir tik Lietuvos Respublikos teritorijoje (išskyrus Kuršių neriją).
3.2. Aktualūs prekių pristatymo terminai - 3-10 darbo dienos.
4. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
7. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
9. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
10. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
Jei turite klausimų dėl prekių pristatymo sąlygų, kreipkitės į mus telefonu +37064408888 arba el. paštu info@partspro.lt.
© 2024 PARTSPRO. Privatumo politika